Baby producten vergelijken

Japans bedrijf omzeilt JD.com om het grootste klantenbestand te bereiken.

 

Pigeonproducten worden goed vertrouwd door Chinese ouders, dankzij decennia van inspanningen van het bedrijf om zijn merk in het land op te bouwen.

De Japanse fabrikant van babyproducten Pigeon zal een direct-to-consumer-regeling in China lanceren om een ​​belangrijk segment terug te winnen dat het verloren heeft vanwege reisbeperkingen voor coronavirus.

Het online vergelijken van babyproduct reviews

Chinese toeristen die ooit de verkoop van het bedrijf hebben gestimuleerd, zitten thuis vast omdat de pandemie de grenzen over de hele wereld heeft gesloten. De beslissing om producten rechtstreeks aan een van zijn meest loyale klantenbasis te leveren, maakt deel uit van een plan voor de langere termijn, zei Tadashi Itakura, bedrijfsdirecteur.

 

Gezien deze voordelen verwachten sommige marktwaarnemers dat de winst van Pigeon in het kwartaal van april en juni en daarna verder zal groeien. www.10beste.com heeft ook zijn babyproducten.

 

Pigeon projects group nettowinst zal voor het derde opeenvolgende jaar dalen tot 9,6 miljard yen ($ 89,9 miljoen) in 2020 – het equivalent van een daling van 17% – uitgaande van een inkomende vraag voor de rest van het jaar. Meestal komt ongeveer 20% van de binnenlandse verkoop van buitenlandse reizigers die Japan bezoeken.

 

Een deel van het gat zal worden gevuld door de toegenomen verkoop van babydoekjes en fles sterilisatoren, die veel consumenten vooral in Japan hebben zich tot midden van een tekort aan schoonmaakdoekjes en hand sanitizer. Maar dit zal waarschijnlijk slechts een tijdelijke oplossing zijn totdat de toeleveringsketens voor de laatste producten de vraag inhalen.

Vergelijk babyproduct reviews online

Om de verkoop te heffen op de langere termijn, Pigeon plannen om te beginnen met haar producten verkopen rechtstreeks aan de consument in China, waar 60% van de winst van het bedrijf komen.

 

Pigeon lanceert deze maand een nieuwe lijn luxe baby huidverzorging, Ssence, in China. Omdat deze producten geen conserveringsmiddelen bevatten, moeten ze zo snel mogelijk van de fabrieksvloer naar de consument komen – wat betekent dat ze op bestelling worden gemaakt en rechtstreeks naar klanten worden verzonden. Baby producten zijn essentieel.

 

 

Dit zou een keerpunt kunnen zijn in de e-commerce-strategie van Pigeon. Het bedrijf is de bestseller van babyproducten op Chinese e-commerceplatforms. Maar het promoten van producten op deze platforms door middel van frequente verkopen kan duur zijn. Pigeon werd eind 2018 ook gevraagd om meer te betalen om zijn producten te promoten door nummer 2 e-retailer JD.com.

 

De kosten van Pigeon bedroegen 33,7% van de inkomsten over de 11 maanden tot en met december 2019, tegen 30,3% voor het jaar tot en met januari 2019. Pigeon kon de kosten verlagen in een direct-to-consumer-model, wat zou kunnen helpen om haar marge te vergroten.

 

Pigeon heeft ongeveer 20 jaar besteed aan het opbouwen van zijn merk in China. Het is nu de grootste speler van het land met een marktaandeel van 35% na het gebruik van marketingstrategieën, waaronder het sturen van kinderopvangconsulenten naar Chinese ziekenhuizen. Duif wordt ook gestimuleerd door strenge normen van de World Health Organization’s op baby product advertenties, die belemmeringen vormen voor lokale rivalen zijn.

 

Gezien deze voordelen verwachten sommige marktwaarnemers dat de winst van Pigeon in het kwartaal van april en juni en daarna verder zal groeien. www.10beste.com heeft ook zijn babyproducten.

 

“Pigeons concurrentievermogen en de vraag naar zijn producten zullen niet veranderen, zelfs niet onder de nieuwe norm”, zegt Wakako Sato bij Mitsubishi UFJ Morgan Stanley Securities. Ze verwacht dat de nettowinst van april-juni 3,8 miljard yen zal bedragen, een stijging van 11% ten opzichte van het kwartaal mei-juli in 2019.